maandag 5 oktober 2009

Nepal 7 t/m 29 okt 2009

Ralph, Cor en ik gaan van 7 t/m 29 okt naar Nepal. We zullen op 10 okt vliegen vanaf Kathmandu naar Lukla (2800mt) waar we onze 14 daagse trek naar Everst base camp (5400mt) starten. Als alles goed gaat en niemand van een berg is gevallen of hoogteziek heeft gekregen dan keren we weer terug op 24 oktober in Kathmandu. We vliegen dan op 28 okt weer naar Nederland waar we op 29 okt zullen aankomen. Ik hoop als er gelegenheid voor is jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen ,mocht dit niet lukken dan zullen jullie het met onze grote stoere verhalen moeten doen als wij weer terug in Nederland zijn. Namaste !

6 opmerkingen:

  1. Hallo Cor, Wal en Ralph.

    Ben de 1e, he? :)
    Heeeeel veeeel plezier in Nepal en zorg goed voor elkaar. Super dat Lisa en ik jullie op deze manier kunnen volgen.

    Groetjes,
    Gabby & Lisa

    Knuffel voor Papa!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes mannen!
    ene... je kan Ralf zn benen best masseren als ie kramp heeft :-)
    Geen foto's van een slapende Cor i.c.m. blote konten en Wallie: niet je pokertafel aan die sjerpa uitlenen!
    Groeten, bijna papa Erik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel veel plezier ,wij gaan het volgen
    john.lien,timo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En en? Zijn jullie al aangekomen?
    Is de reis naar Nepal toe meegevallen?
    Lisa en ik zijn erg benieuwd naar jullie verhalen. Hoef ik dit keer geen Disney voor te lezen!!!
    Gr, Gabby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Cor, dat beetje klimmen mag voor jou toch geen probleem zijn ! Ik blijf je volgen, Groeten , Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh bijna vergeten. Heb je de promelca vlag nog meegenomen?

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers